Veelgestelde vragen schoonheid

 

  1. Waarom kiezen voor Bella Picure

    Door mijn jarenlange ervaring en het up-to-date houden van mijn kennis, bent u altijd verzekerd van de juiste behandeling tegen een redelijke prijs.
     
  2. Merk ik het verschil als ik bij u geweest ben ?

    Mijn klanten geven aan zeker verschil te merken, niet alleen voelt de huid weer fris en jong aan, ook de complimenten die zij krijgen van hun omgeving maken het voor hen zeer de moeite waard !
     
  3. Waarom wordt een bepaalde behandelfrequentie geadviseerd?

    Voor een langdurig resultaat is het aan te raden regelmatig voor een behandeling te komen, tenslotte blijft uw haar ook niet in model als u slechts 2x per jaar de kapper bezoekt !
     
  4. Is een schoonheidsbehandeling typisch iets voor dames?

    Het idee dat een man niet aan uiterlijke verzorging hoeft te doen, is gelukkig niet meer van deze tijd.
    Net zoals het heel normaal is het haar te wassen of zich te scheren, is op zijn tijd een beautybehandeling prettig, ontspannen en zeker geen luxe.
     
  5. Is de praktijk makkelijk bereikbaar?

    Jazeker, mijn praktijk aan huis is centraal gelegen in de wijk Bergse Plaat te Bergen op Zoom, een routebeschrijving vindt u op de site onder : “contact”
     
  6. Bent u gediplomeerd?

    Ja, STIVAS-gediplomeerd.
     
  7. Hoe lang van tevoren moet ik reserveren ?

    Wij raden u aan minimaal 1 week vooraf te reserveren zodat u gegarandeerd bent van een behandeling op het moment dat het u het beste schikt.
     
  8. Als er onverwacht iets tussenkomt, ben ik dan annuleringskosten verschuldigd?

    Natuurlijk kan er altijd iets tussenkomen nadat u gereserveerd hebt, indien u minimaal 24 uur van tevoren annuleert, kost u dit niets extra.
    Annuleert u korter van tevoren, dan zijn wij helaas genoodzaakt 50 % van de behandelkosten in rekening te brengen.
     
  9. Kan ik elders goedkoper terecht?

    Ongetwijfeld ! Waar u ook voor komt, er is altijd ergens een goedkoper adres te vinden maar…. niet snel beter. Ook hier geldt: alle waar is naar zijn geld.
     
  10. Heeft u ook cadeaubonnen?

    Jazeker, deze vindt u op de site onder “Home – acties”