Veelgestelde vragen Pedicure

  1. Waarom kiezen voor Bella Picure

    Door mijn jarenlange ervaring en het up-to-date houden van mijn kennis, bent u altijd verzekerd van de juiste behandeling tegen een redelijke prijs.
     
  2. Merk ik het verschil als ik bij u geweest ben ?

    Nagenoeg al mijn klanten geven aan vrijwel direct een verschil te ervaren na behandeling. Zeker indien u regelmatig komt en zich houdt aan de geadviseerde frequentie, zult u merkbaar “lichtvoetiger” door het leven gaan.
     
  3. Waarom wordt een bepaalde behandelfrequentie geadviseerd?

    Elke voet en elke aandoening is anders, vandaar dat u een advies krijgt wanneer u het beste terug kunt komen voor een volgende behandeling, zodat u verzekerd bent van doorlopend het juiste loopcomfort.
     
  4. Krijg ik mijn behandeling volledig vergoed ?

    De behandeling van diabetische voeten bestaat uit een medisch en een cosmetisch gedeelte wat onlosmakelijk met elkaar verbonden is. Het grootste deel wordt in principe door alle verzekeraars vergoed voorzover het medische gedeelte betreft, voor het overige gedeelte is een kleine, contant af te rekenen, toeslag verschuldigd.

    Voor behandeling van reumatische voeten geldt dat deze in de meest voorkomende gevallen volledig vergoed worden.
     
  5. Doet een pedicurebehandeling pijn ?

    Doorgaans doet een behandeling geen pijn, natuurlijk wordt het alleen maar prettiger als u regelmatig komt volgens het gegeven advies.
     
  6. Is een pedicurebehandeling typisch iets voor dames?

    Gelukkig hebben dames en heren voeten, de verzorging ervan en het wegnemen van pijnklachten is dan ook voor iedereen !
     
  7. Is de praktijk makkelijk bereikbaar?

    Jazeker, mijn praktijk aan huis is centraal gelegen in de wijk Bergse Plaat te Bergen op Zoom, een routebeschrijving vindt u op de site onder : “contact”
     
  8. Bent u erkend/gecertificeerd?

    Ja, lid van brancheorganisatie ProVoet en volledig gecertificeerd door ProCert, tevens geregistreerd in het kwaliteitsregister van Medisch Pedicures.
     
  9. Hoe lang van tevoren moet ik reserveren ?

    Wij raden u aan minimaal 1 week vooraf te reserveren zodat u gegarandeerd bent van een behandeling op het moment dat het u het beste schikt.
     
  10. Als er onverwacht iets tussenkomt, ben ik dan annuleringskosten verschuldigd?

    Natuurlijk kan er altijd iets tussenkomen nadat u gereserveerd hebt, indien u minimaal 24 uur van tevoren annuleert, kost u dit niets extra.
    Annuleert u korter van tevoren, dan zijn wij helaas genoodzaakt 100 % van de behandelkosten in rekening te brengen.
     
  11. Waarom is ambulant (bij de klant thuis) duurder dan in de praktijk?

    Regelmatig wordt door klanten gevraagd om de behandeling bij hen thuis uit te voeren. Soms omdat men slecht ter been is, soms omdat men dit makkelijker vindt. Het is zeker mogelijk maar hiervoor wordt wel een kleine toeslag berekend.
    U kunt begrijpen dat zowel de reiskosten als de extra (reis) tijd dit noodzakelijk maakt.
     
  12. Kan ik elders goedkoper terecht?

    Ongetwijfeld ! Waar u ook voor komt, er is altijd ergens een goedkoper adres te vinden maar…. niet snel beter. Ook hier geldt: alle waar is naar zijn geld.
     
  13. Heeft u ook cadeaubonnen?

    Jazeker, bij mij in de praktijk verkrijgbaar tegen elk bedrag.